Returnarea mărfurilor
Produsul comandat nu v-a îndeplinit așteptările?
Nu contează, produsele nepurtate * pot fi returnate până la 100 de zile după livrare.
*Produsele testate în confortul casei nu sunt considerate uzate.
Returnarea mărfurilor în 3 pași:
1. Printați și completați formularul de retur
2. Ambalați bunurile pe care le returnați.
Împachetați bine mărfurile pe care doriți să le returnați, puteți utiliza și ambalajul original. Introduceți formularul de retur tipărit în pachet.
3. Trimiteți pachetul într-unul din următoarele moduri:
- GRATUIT prin Coletăria (Packeta)
Predarea coletului la un punct pick-up al Coletăriei unde le transmiteți codul: 91406353. Personalul vă va emite o confirmare de primire. O listă completă a sucursalelor Coletăria poate fi găsită pe https://www.packeta.ro/puncte-pick-up/
- Alte modalități de transport (pe cheltuiala proprie)
De asemenea, puteți returna mărfurile printr-un alt transportator. După umplere formular de returnare împachetează marfa și trimite-o pe cheltuiala ta la adresa:
Packeta Romania s.r.l.
91406353 - ELBEZA.ro
Strada Virginia Nr. 4
077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13
Observații importante
- Bunurile returnate după perioada legală (14 zile) nu pot fi purtate sau deteriorate. Acestea trebuie returnate în ambalajul original, împreună cu etichetele și certificatele originale.
- Nu este posibilă retragerea din contract pentru bunuri care au fost fabricate sau modificate conform dorințelor consumatorului (producție personalizată).
- Când bunurile ajung la noi, veți primi o notificare prin email în legătură cu pașii următori.
Rambursarea banilor
Banii pentru bunurile returnate vor fi rambursați în contul dvs. bancar cât mai repede posibil, dar nu mai târziu de 14 zile de la retragerea din contractul de cumpărare. Acest lucru însă nu se va întâmpla înainte ca bunurile returnate să fie livrate înapoi la adresa noastră și ca starea acestora să fie verificată.
SCHIMB DE BUNURI:
Vă rugăm să procedați la fel ca și la returnarea mărfurilor conform celor de mai sus. Completați însă opțiunea de a schimb a bunurilor în formularul de returnare. Dacă prețul produsului schimbat este mai mare, vă vom percepe diferența de preț în numerar la livrare. În cazul unui preț mai mic, vom rambursa diferența de preț în contul dvs.
Ceva nu este clar? Vă rugăm să ne contactați fără nici o reținere.